×
Tchibo olarak web sitemizi geliştirmek, kullanışlı, etkili ve güvenli hale getirmek amacıyla çerezler (cookie) kullanmaktayız. Kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.
Schließen

Privat Kaffee Guatemala Grande Öğütülmüş Filtre Kahve 2x250 g

54,95 TL
  • Durum: Stokta
  • Kargoya veriliş tarihi: 1-2 iş günü
  • Teslimat: Kargo ile
  • Kalite: Tchibo Kalite Güvencesi
  • Yumuşak içimli ve kuvvetli kahve
  • %100 Rainforest Alliance sertifikalı
  • 2x250g vakumlu pakette
Adet :

Privat Kaffee Guatemala Grande Öğütülmüş Filtre Kahve 2x250 g

Sipariş Numarası: 600

Guatemala'nın verimli volkanik topraklarında ve dengeli ikliminde yetişen kahve çekirdekleri, Guatemala Grande için özel olarak öğütülmüş ve aromasını uzun süre koruması için özenle paketlenmiştir. Guatemala Grande için yamaçlardan elle toplanan kahve çekirdeklerinden üretilen kahvemiz elegan, hafif asitli ve çikolata dokunuşlu bir lezzete sahiptir.

Ürün detayları:

  • İçerik: 2 x 250 g
  • Yoğunluk : 4
  • 6 - 8 g = Kahve kaşığı ile bir ölçü

Hazırlama

Bir fincan kahve için ideal kullanım miktarı 6-8 g’dir.(kahve kaşığı ile bir ölçü)
Filtre Kahve Makinesi ve French Press yardımıyla hazırlanabilir.
Tchibo kahveleri tazeleğini ve aromasını korur. Kahvelerimizi nem ve ışığa dayanıklı paketlerde sunuyoruz.

Kahvenizin tazeliğini koruması için kahve saklama kavanozunda veya serin, kuru ve hava geçirmeyen bir ortamda saklamanızı tavsiye ederiz.

100 % Tchibo Arabica

Privat Kaffee Brazil Mild’ı en iyi Arabica kahve çekirdeklerinden ürettik. Özel alanlarda, uzun sürede yetişen Arabica kahve çekirdekleri 800’e yakın farklı aromaya sahiptirler. Kahvelerimizi nem ve ışığa dayanıklı paketlerde sunuyoruz.

Kahvenizin tazeliğini koruması için kahve saklama kavanozunda veya serin, kuru ve hava geçirmeyen bir ortamda saklamanızı tavsiye ederiz.

Kavurma

Privat Kaffee serimizin her kahvesi için özel hasatlardan seçtiğimiz kahve çekirdekleri tek tek kavrulur. Çekirdekler böylece orijinlerinden gelen karakterlerini korur ve Privat Kaffee serimizin her bir kahvesine özel, mükemmel lezzetini alır

Kalite & Sorumluluk

Rainforest Allience (Yağmur Ormanları Birliği) Kahvelerimizin yetiştiği tarım alanlarındaki çiftçilere destek vermek ve cevreyi korumak en büyük önceliğimizdir. Bu şekilde sizlere kahvenin en iyisini uzun yıllar boyunca sunmayı garantileyebiliriz. Bunun icin Rainforest Alliance ile işbirliği içinde çalışıyoruz.

Sipariş & gönderim

Sipariş Numarası:

600

Gönderim adresi:

  • Teslimat adresi
  • Farklı gönderim adresi

İade:

Ürününüzü, tekrar satılabilir özelliğini yitirmemiş olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren toplam 90 gün içerisinde faturanız ile iade edebilir veya değiştirebilirsiniz. Alt iç giyim, alt iç çamaşırı ile birlikte takım olarak satılan ürünler, kişisel kullanıma özel ürünler, mayo – bikini (koruma bandı yok ise) ile kahve ürünleri değişim ve iade sürecinin dışındadır. Ayrıca sadece web sitemizde satılan ürünler, mobilya ürünleri, tüketici tarafından ambalajının açılmış olması halinde, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler ile kitaplar mağazada iade ve değişim sürecinin dışında yer almaktadır. Mobilya iade/değişim talepleriniz için Tchibo Müsteri Hizmetleri'ni 444 28 26 numaralı hattan arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Mobilya sevkiyat ve iadeleri Horoz Lojistik ile yapılmaktadır.

Müşteri değerlendirmesi

ürün ortalama puanı: 4,4/5
Bu ürünü tavsiye ederim
taze değil
Hande U. - 04.Eyl.2018
üretim tarihinin üzerinden 1,5 yıl geçmiş olan , son kullanma tarihine bir kaç ay kalmış olan kahveler geldi , markette olsa üretim tarihine bakıp bu kahveleri almazdım . ellerinde kalan taze olmayan kahveleri göndermişler memnun kalmadım bir daha tchibo.com.trden kahve almam
47 müşterimiz ürünü diğer müşterilerimize öneriyor
Değerlendirmeler size yardımcı oldu mu?
Evet
Son tüketim tarihine dikkat!
Ahmet Y. - 16.Eyl.2018
Son tüketim tarihine az bir süre kalan kahveler gönderiliyor, Müşteri Hizmetleri'ne bu durumu bildirip değişim istediğim halde(aldığım dört paketin ikisini) talebim olumsuz karşılandı.
35 müşterimiz ürünü diğer müşterilerimize öneriyor
Değerlendirmeler size yardımcı oldu mu?
Evet
Uretim tarihi
Ibrahim T. - 21.Eyl.2018
Mart 2017 üretim tarihli ürün gönderildi.kahvede tazelik azami olarak sağlanmalı.en azindan 2018 olabilirdi.
13 müşterimiz ürünü diğer müşterilerimize öneriyor
Değerlendirmeler size yardımcı oldu mu?
Evet
Son kullanma tarihi sorun
Oktay G. - 26.Eyl.2018
Ürünüalırken 2017 üretim ve son kullanma tarihine 6 ay kala ürün göndermek pek hoş değil. Kahvenin tadı güzel onda bir sıkıntı yokama raf ömrünün bu kadar kısa gönderilmesi çok ayıp. Bu bilgi ürün siparişinde verilirse alıcı bunu bilerek alabilir ya daalmayabilir, bu söylemeyince kişiyi aldatmış oluyorsunuz.
11 müşterimiz ürünü diğer müşterilerimize öneriyor
Değerlendirmeler size yardımcı oldu mu?
Evet
son kullanma tarihi
Anonim - 10.Eki.2018
üretim tarihi 1 yılı geçmiş,son kullanma tarihine daha yakın bir ürün olması tek eksisi
5 müşterimiz ürünü diğer müşterilerimize öneriyor
Değerlendirmeler size yardımcı oldu mu?
Evet

Tchibo Müşteri Hizmetleri

90 Gün İade Hakkı Ürününüzü, tekrar satılabilir özelliğini yitirmemiş olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren toplam 90 gün içerisinde faturanız ile iade edebilir veya değiştirebilirsiniz. Alt iç giyim, alt iç çamaşırı ile birlikte takım olarak satılan ürünler, kişisel kullanıma özel ürünler, mayo – bikini (koruma bandı yok ise) ile kahve ürünleri değişim ve iade sürecinin dışındadır. Ayrıca sadece web sitemizde satılan ürünler, mobilya ürünleri, tüketici tarafından ambalajının açılmış olması halinde, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler ile kitaplar mağazada iade ve değişim sürecinin dışında yer almaktadır. Mobilya iade/değişim talepleriniz için Tchibo Müsteri Hizmetleri'ni 444 28 26 numaralı hattan arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Mobilya sevkiyat ve iadeleri Horoz Lojistik ile yapılmaktadır.
Kargoya veriliş tarihi 1-2 iş günü
Kargo Ücreti
Kargo ile gönderim Ürünler Yurtiçi Kargo ile tarafınıza teslim edilir.
Büyük mobilya ürünleri Horoz Lojistik ile teslim edilir.
Büyük mobilya teslimatlarında Kapıda Ödeme seçeneği bulunmamaktadır.
Sorularınız ve talepleriniz için bize ulaşın: Telefon Müşteri Hizmetleri - 444 28 26 (Haftanın 7 günü 09:00 - 19:00 saatleri arasında)
(Aramalarınız Türkiye'nin her yerinden tarifenize ait şehiriçi konuşma ücreti olarak ücretlendirilir)



Telefon Sipariş Hattı - 444 28 26 Telefonla sipariş vermek isterseniz, haftanın her günü 09:00 - 19:00 saatleri arasında sipariş hattımızı arayarak alışverişinizi güvenli ve rahat bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz. Telefonla sipariş verilen tüm ürünler internet mağazamızın stoklarıyla sınırlıdır.
İade koşulları Memnun kalmadığınız ürünleri, iade koşullarına uygun olacak bir şekilde 90 gün içersinde iade edip paranızı geri alabilirsiniz.