×
Tchibo olarak web sitemizi geliştirmek, kullanışlı, etkili ve güvenli hale getirmek amacıyla çerezler (cookie) kullanmaktayız. Kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.
Schließen
Şikayet & Garanti

Cafissimo Kahve Makineleri, Tchibo markalı elektronik ürünler

Satın almış olduğunuz ürününüze ait kullanım kılavuzunda, ihtiyacınız olan teknik destek için ipuçlarını bulabilirsiniz. Daha fazla bilgi almak için 444 28 26 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilirsiniz.

Elektronik ürününüz kırık ya da hasarlı mı?

Size hızlıca yardım edebilmemiz için lütfen Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Telefon numarası: 444 2 826 (Tchibo Müşteri Hizmetleri haftanın 7 günü 09.00 – 19.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.)
E-Mail: servis@tchibo.com.tr
Garantinin bir parçası olarak , aşağıda belirtilen konular ile ilgili size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
  • Ürün kullanımı ya da kurulumu ile ilgili destek
  • Onarım
  • Teknik kontrollerin ardından, gerekli görüldüğü takdirde değişim ya da iade onayı
  • Yedek parça temini (Detaylı bilgi için 444 2 826 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenizi rica ederiz.)
Garanti kapsamı haricinde kalan durumlar için, onarım ve yedek parça temininin ücretli olduğunu belirtmek isteriz. Ücretlendirme konusunda detaylı bilgi için için 444 2 826 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenizi rica ederiz.
  • Gerekli parçaları sabitleyin
  • Cafissimo Kahve Makineleri için kapsül haznesini boşaltın
  • Kargoda zarar görmemesi için ürünü, su haznesi, alt tabla ve ızgara olmadan paketleyerek Teknik Servis’e yönlendirin.
  • Faturanızı ürün paketine ekleyin
  • Gönderim adresi için 444 2 826 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
  • Gerekli parçaları sabitleyin
  • Cafissimo Kahve Makineleri için kapsül haznesini boşaltın
  • Kargoda zarar görmemesi için ürünü, su haznesi, alt tabla ve ızgara olmadan paketleyerek Teknik Servis’e yönlendirin.
  • Mağaza çalışanlarımız ürünün Teknik Servis’e gönderimini sağlayacaklardır.
  • Teknik Servis’e gönderim sırasında düzenlenen ürüne ait Teknik Servis Formu’nun bir nüshasını almayı unutmayın.
  • Teknik Servis’e ulaşan ürününüze ait garanti ve onarım durumunu kontrol eder
  • Ürünün garanti kapsamında olması durumunda , Teknik Servis, ürünü teslim almasından sonra 20 iş günü içinde size onarımı taamlanmış ürününüzü gönderecektir. Ürünün onarımı mümkün değil ise; satın almış olduğunuz tutar üzerinden para iadesi ya da ürün değişimi yapılır.
  • Ürünün garanti kapsamı dışında olması ya da kullanım hatası nedeni ile zarar görmüş olması durumunda onarım ve yedek parça temininin ücretli olduğunu belirtmek isteriz. Ücretlendirme konusunda detaylı bilgi için Teknik Servis sizinle iletişime geçecektir.
Satın almış olduğunuz partner ürünler ile ilgili her türlü teknik destek talebiniz için tchibo.com.tr partner sayfası üzerinde bilgileri bulunan ilgili marka teknik servisi ile iletişime geçebilirsiniz.
  • Ürüne ait garanti süresine, kullanım kılavuzunda yer verilmiştir.
  • Garanti süresi ve kapsamı içinde yer alan, ürünlerin onarımı ücretsiz olarak tamamlanacaktır. Kullanıcı hatası ve ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılması nedeni ile oluşan arıza ve hasarlar hariç tutulmaktadır.

Yedek Parça, Aksesuar ve Sarf Malzeme İhtiyaçları

  • Yedek parça: örneğin Cafissimo su tankı
  • Aksesuar: örneğin yedek batarya
  • Sarf malzeme: örneğin yedek piller
Ürüne ait yedek parça temininin mümkün olup olmadığına dair bilgi almak için 444 2 826 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Garanti kapsamında olmayan yedek parça teslimatının ücretli olduğunu hatırlatmak isteriz. Daha detaylı bilgi almak için Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmekten çekinmeyin.

Elektronik Olmayan Ürünlere Ait Şikayetler

Örnek: Uyku takımları, bahçe mobilyaları, mutfak gereçleri, vb
Size hızlıca yardım edebilmemiz için lütfen Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Telefon numarası: 444 2 826 (Tchibo Müşteri Hizmetleri haftanın 7 günü 09.00 – 19.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.)
E-Mail: servis@tchibo.com.tr
İş birliği yaptığımız diğer firmalardan Tchibo ürünlerini almanız durumunda şikayetleriniz için ilgili firmalar ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

*tchibo.com.tr ya da Telefon ile Sipariş Hattı üzerinden almış olduğunuz mobilya ya da büyük hacimli ürünler ile ilgili şikayetleriniz için sadece Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenizi rica ederiz.
  • Sipariş numarası
  • Müşteri numarası (bulunuyorsa)
  • Talebin yer aldığı kısa açıklama
  • Hasarın belirgin olduğu ürün fotoğrafı
Satın alınan nesnenin kusurlu görünen 2 yıllık yasal garanti süresi boyunca, yasal hak talepleri geçerlidir.
Detaylı bilgi ve gönderim adresi için 444 2 826 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.
  • Gerekli parçaları sabitleyin
  • Kargoda zarar görmemesi için ürünü paketleyin
  • Faturanızı ürün paketine ekleyin