Schließen

SIK SORULAN SORULAR

1.İade koşulları nedir?

Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan satın almış olduğunuz ürünleri teslim aldıktan sonra iade edebilirsiniz. Ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre 14 gündür ancak bir Tchibo Müşterisi olarak, Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan satın aldığınız ürününüzü tekrar satılabilir özelliğini yitirmemiş olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren toplam 90 gün içerisinde faturanız ile iadesini sağlayabilirsiniz.

İadeniz, “Mesafeli Satış Sözleşmesi”nde yer alan Madde 13’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 14’deki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır. (bkz. Tchibo.com.tr – Mesafeli Satış Sözleşmesi). Alt iç giyim, kişisel kullanıma özel ürünler, kahve ve gıda ürünleri, tüketici tarafından ambalajının açılmış olması halinde, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler ile kitap ürünlerinin iadesi Cayma Hakkı süresi dahilinde de yapılmamaktadır.
2.İade işlemlerini nasıl yapabilirim?

* Faturanızın alt kısmında bulunan iade bölümündeki bilgileri doldurunuz ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içine koyunuz.
*"Mobilya ürünleri haricinde iade etmek istediğiniz ürünleri sadece Yurtiçi Kargo ile müşterilerimize özel , Tchibo İade Kodu aracılığı ile adres vermeden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.Yurtiçi Kargo Tchibo Müşteri İade Kodu : 232 727 382.
*Yurtiçi Kargo rezervasyonlarınız için 444 99 99’u arayarak randevu alabilirsiniz
*Yurtiçi Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmaz.
*Gönderinizin kargo firması tarafından teslim alınabilmesi için mutlaka güvenli taşınabilecek şekilde paketlenmiş olması gerekmektedir.
* Mobilya ürününüze ait iade talebiniz için 444 2 826 numaralı hattan Tchibo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Mobilya sevkiyat ve iadeleri Horoz Lojistik ile yapılmaktadır.
*İade ürününüz depomuza ulaştıktan sonra, talebiniz ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve değerlendirilecektir.
*Yukarıda belirtilen şartlara uygun olması halinde iade işleminize ait ücret iadeniz yasal süre olan 10 gün içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu süre Tchibo'nun iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.

Ayrıca tercihiniz doğrultusunda; Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan satın almış olduğunuz ürünlere ait iade işleminizi size en yakın mağazamızdan da gerçekleştirebilirsiniz. Cayma Hakkı Kullanılamayan ürünler (bkz. Tchibo.com.tr – Mesafeli Satış Sözleşmesi) ve mobilya ürünlerinin iadesi mağazalarımızda gerçekleştirilememektedir.
3.Ürünü iade ederken herhangi bir kargo masrafı ödeyecek miyim?

Mobilya ürünleri haricinde iade etmek istediğiniz ürünleri sadece Yurtiçi Kargo ile müşterilerimize özel , Tchibo İade Kodu aracılığı ile adres vermeden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Yurtiçi Kargo Tchibo Müşteri İade Kodu : 232 727 382.

Mobilya ürününüze ait iade talebiniz için 444 2 826 numaralı hattan Tchibo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Mobilya sevkiyat ve iadeleri Horoz Lojistik ile yapılmaktadır.
4.Mobilyamı nasıl iade edebilirim?

Mobilya ürününüze ait iade talebiniz için 444 2 826 numaralı hattan Tchibo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Mobilya sevkiyat ve iadeleri Horoz Lojistik ile yapılmaktadır.
5.İade kapsamına girmeyen ürünler hangileridir?

İade edilecek ürünlerin orijinal ambalajında (kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmeyeceği için orijinal ambalajın bozulmayacak şekilde paketlenmesi ya da streçlenmesi gerekmektedir), tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleriyle eksiksiz bir şekilde, fiziksel açıdan hasar görmemiş, kullanılmamış ve yeniden satılabilir durumda ve faturası ile birlikte gönderilmesi gereklidir. Faturasız iadeler kabul edilmemektedir.(Ürünleriniz size hediye edilmiş ise, ürünler için "Değişim Koşulları ve Süresine uygun olmak kaydıyla" sevk irsaliyesiyle değişim işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.)

İadeniz, “Mesafeli Satış Sözleşmesi”nde yer alan Madde 13’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 14’deki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır. (bknz. Tchibo.com.tr - Mesafeli Satış Sözleşmesi)

Mesafeli Satış Sözleşmesi”ne göre aşağıda sayılan ürünlerin iadesi yapılamamaktadır: - Kahve ve gıda ürünleri. -Tek kullanımlık ürünler.(Filtre kahve kağıdı vb) -İadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan (iç çamaşırı(alt iç çamaşırı), kozmetik, kulak içi kulaklık,küpe vb) ürünler iade alınamamaktadır. Mayo, bikini gibi ürünlerde ise ürünün koruma bandı bulunduğu sürece ürünün iadesi mümkündür. - Tüketici tarafından ambalajının açılmış olması halinde, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler ile kitap ürünlerinin iadesi Cayma Hakkı süresi dahilinde de yapılmamaktadır.
6.İade onayımla ilgili nasıl bilgilendirilebilirim?

İade ürününüz depomuza ulaştıktan sonra, talebiniz ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve değerlendirilecektir.

Değerlendirme sonucuna göre iadenizin kabul edilmesi durumunda, iade süreci tarafımızca başlatılacak ve para iade onayınızın gerçekleştirilmesinin ardından, sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize, iade işleminizin tamamlandığına dair bir bilgilendirme maili iletilecektir.
7.90 gün sonrasında iade edebilir miyim?

Maalesef. Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan satın almış olduğunuz ürünlerin iadesi için belirtilen yasal süre 14 gündür ancak bir Tchibo Müşterisi olarak size özel, Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan satın aldığınız ürününüzü tekrar satılabilir özelliğini yitirmemiş olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren toplam 90 gün içerisinde faturanız ile iadesini sağlayabilirsiniz.
8.Faturamı/fişimi kaybettim ürünü nasıl iade edebilirim?

Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan vermiş olduğunuz siparişinize ait faturanızı kaybetmeniz durumunda 444 2 826 numaralı hattan Tchibo Müşteri Hizmetleri’ni arayarak siparişinize ait faturanızı talep edebilirsiniz. Sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize faturanız en kısa sürede gönderilecektir.
9.Yapılan para iadesini hesabımda göremedim. Ne yapmalıyım?

Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan satın almış olduğunuz ürününüze ait iade talebiniz yukarıda belirtilen şartlara uygun olması halinde iade işleminize ait ücret iadeniz yasal süre olan 10 gün içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu süre Tchibo'nun iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.

Para iade onayınızın gerçekleştirilmesinin ardından, sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize, iade işleminizin tamamlandığına dair bir bilgilendirme maili iletilecektir. İade tutarını hesabınızda göremediğiniz durumunda 444 2 826 numaralı hattan Tchibo Müşteri Hizmetleri’ni arayarak dekont/ödeme ekran görüntüsü talebinde bulunabilirsiniz. Sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize en kısa sürede gönderilecektir.
10.Taksitle aldığım ürünün iadesi nasıl oluyor?

Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan kredi kartı ile taksitli olarak satın almış olduğunuz siparişinize ait ürün para iade işlemlerinde iade tutarının tamamı, alış veriş yapmış olduğunuz kredi kartınıza tarafımızdan tek seferde ödenir. İlgili banka, iade tutarını kredi kartınıza her ay taksitlendirerek yatırır.
11.İade işleminden sonra ne kadar gün içerisinde para hesabıma yatar?

Para iade onayınızın gerçekleştirilmesinin ardından iade tutarı alış veriş yapmış olduğunuz kredi kartınıza yansıtılır. Bu tutarı hesabınızda görmeniz ise bankaya bağlı olarak değişiklik göstermektedir. Kredi Kartı ile ödeme yaptıysanız ortamala 5 iş günü içerisinde iade tutarınızı hesabınızda görebilirsiniz.
12.Kapıda ödeme yöntemi ile tamamladığım siparişe ait tutarı hesabımda nasıl görürüm?

Kapıda Nakit Ödeme ve Kapıda Kredi Kartı ile Tek Çekim yöntemleri ile sipariş vermiş olduğunuz ürünleri iade etmek isterseniz, ürünü kargoya teslim ettikten sonra 444 2 826 numaralı Tchibo Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak para iadenizin yapılacağı IBAN numaranızı ve banka hesap bilgilerinizi iletmeniz gereklidir. Mutlaka sipariş ve IBAN sahibi aynı olmalıdır. İlgili iade tutarları iade girişlerini takip eden Pazartesi ve Perşembe günleri EFT yöntemi ile banka hesaplarına gönderilmektedir.

Kapıda ödeme ile verilen siparişlerde 6,95 TL tutarında "Kapıda ödeme hizmet bedeli"alınmaktadır. Bu hizmet bedelinin iadesi yapılmamaktadır.
13.Mağazadan aldığım ürünün iadesini nasıl yapabilirim?

Mağazadan alınan ürünlere ait iadeler 90 gün içerisinde faturasıyla birlikte iade nedeni de belirtilerek yukarıdaki iade koşullarına uygun olarak herhangi bir mağazadan yapılabilir.

Mağazadan alınan ürünün iadesi sadece mağazalarda yapılabilir.

Mağaza listesine bu linkten ulaşabilirsiniz: www.tchibo.com.tr/filialfinder

ÖDEME YÖNTEMLERİ