×
Tchibo olarak web sitemizi geliştirmek, kullanışlı, etkili ve güvenli hale getirmek amacıyla çerezler (cookie) kullanmaktayız. Kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.
Schließen

Tchibo 70 yaşında!


En iyi kahveden en yenilikçi fikirlere kadar 70 yıllık bir yolculuk. 70 yıl bizim için; güvenle, sadakatle ve mutlulukla geçen yıllar demek.

70.yıla özel tekliflerimiz

Harika teklifleri keşfedin

 
  • Dekoratif Yastık Kılıfı, Çok Renkli
Ön kısmı karmaşık jakar desenli
53,95TL
39,95TL
Hızlı Görünüm
  
  • Profesyonel Saç Kurutma Makinesi
Özellikle güçlü: 2.000 watt
199,95TL
129,95TL
Hızlı Görünüm
 
  • Fotoğraf Asma Ipi
Fotoğraflar, kartpostallar vb. ile dekore etmek için 10 adet mandallı
29,95TL
22,95TL
Hızlı Görünüm
 
  • Süpürge Tutucu, Gri
Temizlik malzemelerini düzenli ve yer tasarrufu ederek muhafaza etmek için
82,95TL
39,95TL
Hızlı Görünüm
 
  • Siyah Beyaz Yeşil Soğutucu Çanta
İdeal soğutma için soğuk izolasyon folyolu - Örneğin, her biri 0,5 litrelik 6 adet şişe için uygun
106,95TL
79,95TL
Hızlı Görünüm
 
  • Beyaz Mavi Dondurma Makinesi
Kendiniz hızlı ve kolay şekilde yumuşak dondurma, sorbe ya da normal dondurma yapın
299,95TL
249,95TL
Hızlı Görünüm
   
  • Bluetooth® Hoparlör
Akıllı telefondan, tabletten ya da Notebook'tan kablosuz müzik taşıma
169,95TL
139,95TL
Hızlı Görünüm
 
  • Altın Rengi Dekoratif Kutu
Düğmeli kapaklı ve dekoratif metal yapraklı
59,95TL
34,95TL
Hızlı Görünüm
 
  • Siyah Gri Baskılı Spor Sırt Çantası
Sırt çantası ya da bel çantası olarak kullanılabilir
169,95TL
89,95TL
Hızlı Görünüm
 
  • Tüy Bakımı Eldiveni
2 farklı yüzey: yumuşak masaj ve kürk temizliği için noktalı yüzey - mobilya döşemelerinden ve kıyafetlerden hayvan tüyü almak için velür kılıflı yüzey
69,95TL
59,95TL
Hızlı Görünüm
  
  • Yün İç Taban, 2 Çift
İdeal ısı depolama
39,95TL
35,95TL
Hızlı Görünüm
 
  • Bulaşık Standı, Beyaz
Çıkarılabilir çatal-bıçak hazneli
106,95TL
59,95TL
Hızlı Görünüm
 
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
  • Fitness Bandı, Lila
Farklı kas grupları ve koordinasyon egzersizleri için
39,95TL
22,95TL
 
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
  • Gri Pantolon Düzenleyici Askı
4 pantolonu yerden tasarruf ederek ve elinizin altında saklamak için
119,95TL
49,95TL
 
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
  • Beyaz Muffin Standı
12 muffin için güzel bir sergileme sunar
89,95TL
59,95TL
 
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
  • Dokuma Şal
Rahat, yumuşak ve dökümlü kumaştan
49,95TL
19,95TL

70 yıllık Tchibo

Sevgili müşterilerimiz, biliyor muydunuz? Posta ile kahve gönderiminden sürdürülebilir haftaya kadar uzun bir yol aldık. Her zaman ne istediğinizi anlamaya ve isteklerinizi gerçekleştirmeye çalıştık. Bugün kuruluşundan 70 yıl sonra Tchibo iyi bir şekilde ilerliyor. Başarının temeli gelenek, merak, fikirler, cesaret ve bize olan güveninizdir. Zamanda bir yolculuk yapmak ister misiniz? İyi eğlenceler.

İşe koyulmak

Almanya hala savaştaydı. Ancak Max Herz ve Carl Tchiling-Hiryan doğru bir iz üzerindeydi: Kahve ve normal yaşamdan alınan bir yudum - hem de posta gönderimiyle. Bu işe yaramak zorundaydı. Püf noktası: Kavrulmuş taze kahve şeffaf kutular, peçeteler ve çay havlularıyla birlikte paketlenirdi. Müşteriler bunu sevdi. Günlük yaşamdaki birçok şey o zamanlar yeteri miktarda bulunmuyordu.

Mutluluk

Her posta paketinde değerli öneriler ve heyecan verici hikayeler bulunan Tchibo Magazin hediyesi de vardı. Okuyucular bunun harika olduğunu düşündü. Böylece müşterilerle bir güven bağı oluşturuldu. Yılbaşında da tüm müşteriler için küçük birer hediye vardı.

Leziz

Tchibo Gold Mocca geldi. Taze kahve çekirdekleri doğrudan anavatanından uygun fiyatlı ve her zaman taze kavrulmuş oldu. Gold Mocca kısa sürede Almanya'nın en çok tüketilen kahvesi haline geldi.

Yenilikçi

Ayakta kahve içmek mi? O zamanlar böyle bir şey yoktu, ama Tchibo bunu yaptı. Müşteriler mağazada kendilerini şımartabilir veya satın almadan önce kahveyi deneyebilirlerdi. Kremalı bir fincan kahve başına 20 kuruş olan fiyat eşsiz ve rakipsizdi. Her mağaza açılışı bir festivale dönüşürdü.

Peki şimdi?

Şapka ve kravatlı koyu lacivert takım elbiseleriyle Tchibo kahve uzmanları Afrika'ya ve Güney Amerika'ya, iyi kahve neredeye yetişiyorsa oraya gittiler. Tüm Almanya sempatik kahve uzmanı W. Pitney'e gülüyor ve onu tanıyordu. Uzun yıllar boyunca Tchibo'nun reklam yüzü olacaktı.

Sürpriz

Tchibo, müşterilerinin mağazaya kadar uzun bir mesafe katetmemeleri için ne yapabilirdi? Taze kavrulmuş veya yerinde öğütülmüş çekirdekler sadece Tchibo kahve noktalarındaki en iyi fırınlarda olurdu – pratik olarak bir çeşit mini mağaza. "Depo mağaza" fikri bu şekilde doğdu, büyük bir başarıydı. 70'lerin başında tüm Almanya'da 2900 depo mağaza mevcuttu.

Çılgın

İnanması güç: saatler, kitaplar, takılar, tabaklar, tenis raketleri, bisikletler… Hepsi bir kahve mağazasında mı? Eşantiyon olarak başlayan şey, yeni bir satış modeli haline geldi: Tchibo tüketim ürünleri! Başarılı oldu. Böylece haftada 9.000 kayak kaskı, 433.000 saat ve 800.000 yemek kitabı satıldı! Böylece, Tchibo genellikle bir haftada, uzman perakendecilerinin bir haftada sattığından daha fazlasını sattı.

Lezzetli

Tchibo, yeni bir lezzet yönelimi keşfetti: yumuşak, mide dostu kahve. Önceden Tchibo Neue Milde olan, Feine Milde, en çok satan ve hala 1 numaralı Tchibo kahvesidir.

Güçlü

1984'te kim Espresso'yu biliyordu? Sadece birkaç İtalyan hayranı. Tchibo ilk önce bu trendi anladı ve "Picco"yu tanıttı. Güçlü bir Espresso ve patentli bir kahve makinesi. İlk yıl 200.000 makine satıldı.

Ah, ne kadar güzel!

Tchibo her zaman en iyi kahve tedarikçisi olmayı hedeflemiştir; ancak bunu müşterilerine nasıl gösterebilirdi? Bu yıl tanıtılan ve bugün herkesin bildiği yeni, inandırıcı bir marka ile.

Seçim

Afrika'dan, Güney Amerika'dan veya Brezilya'dan gelen bir kahvenin tadı nasıl olur? Bu kahveleri karıştırınca nasıl bir tat verir? Artık Tchibo mağazalarında müşteriler kendi kahve karışımlarını oluşturabiliyordu – Tchibo'nun kadın çalışanları tarafından güzelce hazırlanırdı. Müşteriler heyecanla sahip olabilirdi.

Değişim

Tamamen beklenmedik bir şekilde 1989'da Berlin Duvarı yıkıldı. Tchibo Doğu'da tam gücüyle çalışmaya başladı. Tchibo çalışanları harika bir iş çıkarıyordu. Büyük cesaretle ve çokça doğaçlama ile, eski GDR'ye ve Polonya, Çek Cumhuriyeti, Macaristan gibi daha birçok ülkeye gitti. Herhangi bir konsept yoktu; ancak muazzam bir coşku vardı. Bugün Tchibo birçok ülkede pazar lideridir.

Online

Tchibo, on yıllardır kahve ve tüketim ürünlerini müşteriye nasıl doğrudan göndereceğini bilir. 1997’de Amazon internetteki başarı yolunu başlattı. Aynı yıl içinde Tchibo da internet mağazasına başladı. Doğrudan satış hakkında bildikleri yardımcı oldu.

Ulaşılabilir

Cep telefonları yeni trend olmuştur. Tchibo bu alandaki ilklerden biridir. Standard mobil tarife, müşteriler tarafından iyi karşılanmaktadır.

Kompakt

Tek dokunuşla iyi, taze kahve - kolay ve basit. Tchibo bunu mümkün kıldı! Cafissimo ile Tchibo ilk üç kademeli basınç sistemine sahip olan kapsül sistemini piyasaya sürdü: Crema, Espresso ve filtre kahve.

Komşu

Artık Tchibo Privat Card vardı. Sadık müşteriler için iyi kampanyaları olan bir bonus programı. Bugün ismi "Tchibo Card" olmuştur. Neredeyse 7 milyon müşteri katılmıştır. Bu gerçek bir güvendir.

Sürdürülebilir

Tchibo, tedarikçilerine kahve ve tüketim ürünleri alanlarında büyük bir teşekkür borçludur. Tchibo'nun ortaklarının yaşam koşullarını iyileştirmek adına çok çalışması gerektiği açıkça bellidir. Tutarlı ve doğrulanabilir olan sürdürülebilir ticaret bir vaattir. Tchibo birçok alanda öncüdür. Dünya çapında takip edilir. Sürdürülebilir ticaret ve çevreye saygı, Tchibo aile şirketinin 2006'dan bu yana çalışmalarının merkezinde yer almaktadır. Bunun için Tchibo 2016 Alman Sürdürülebilirlik Ödülü'nü almıştır. Tchibo bu yolda ilerlemekte, ancak yapılacak daha çok şey var.

Minnettarlik

İnişli çıkışlı, çalkantılı geçen 70 yıla dönüp bakıyoruz. Siz değerli müşterilerimize çok teşekkür ederiz, sayenizde bugün yeni bir yola çıkacak güce ve coşkuya sahibiz. Değerli iş birliğimize güveniyoruz. İyi günde, kötü günde hep birlikte.