Tchibo 70 yaşında!
En iyi kahveden en yenilikçi fikirlere kadar 70 yıllık bir yolculuk. 70 yıl bizim için; güvenle, sadakatle ve mutlulukla geçen yıllar demek.
70.yıla özel tekliflerimiz
Harika teklifleri keşfedin
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
Ayrı ayrı ya da dekoratif bir biçimde iç içe koyularak kullanılabilir
659,95TL
589,95TL
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
Temizlik malzemelerini düzenli ve yer tasarrufu ederek muhafaza etmek için
82,95TL
24,95TL
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
Kendiniz hızlı ve kolay şekilde yumuşak dondurma, sorbe ya da normal dondurma yapın
169,95TL
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
Akıllı telefondan, tabletten ya da Notebook'tan kablosuz müzik taşıma
99,95TL
89,95TL
Maalesef tüm stoklar tükenmiştir
Örn. çamaşırları, çorapları ya da aksesuarları görünür şekilde sıralar
44,95TL
34,95TL
70 yıllık Tchibo
Sevgili müşterilerimiz, biliyor muydunuz? Posta ile kahve gönderiminden sürdürülebilir haftaya kadar uzun bir yol aldık. Her zaman ne istediğinizi anlamaya ve isteklerinizi gerçekleştirmeye çalıştık. Bugün kuruluşundan 70 yıl sonra Tchibo iyi bir şekilde ilerliyor. Başarının temeli gelenek, merak, fikirler, cesaret ve bize olan güveninizdir. Zamanda bir yolculuk yapmak ister misiniz? İyi eğlenceler.
İşe koyulmak
Almanya hala savaştaydı. Ancak Max Herz ve Carl Tchiling-Hiryan doğru bir iz üzerindeydi: Kahve ve normal yaşamdan alınan bir yudum - hem de posta gönderimiyle. Bu işe yaramak zorundaydı. Püf noktası: Kavrulmuş taze kahve şeffaf kutular, peçeteler ve çay havlularıyla birlikte paketlenirdi. Müşteriler bunu sevdi. Günlük yaşamdaki birçok şey o zamanlar yeteri miktarda bulunmuyordu.
Mutluluk
Her posta paketinde değerli öneriler ve heyecan verici hikayeler bulunan Tchibo Magazin hediyesi de vardı. Okuyucular bunun harika olduğunu düşündü. Böylece müşterilerle bir güven bağı oluşturuldu. Yılbaşında da tüm müşteriler için küçük birer hediye vardı.
Leziz
Tchibo Gold Mocca geldi. Taze kahve çekirdekleri doğrudan anavatanından uygun fiyatlı ve her zaman taze kavrulmuş oldu. Gold Mocca kısa sürede Almanya'nın en çok tüketilen kahvesi haline geldi.
Yenilikçi
Ayakta kahve içmek mi? O zamanlar böyle bir şey yoktu, ama Tchibo bunu yaptı. Müşteriler mağazada kendilerini şımartabilir veya satın almadan önce kahveyi deneyebilirlerdi. Kremalı bir fincan kahve başına 20 kuruş olan fiyat eşsiz ve rakipsizdi. Her mağaza açılışı bir festivale dönüşürdü.
Peki şimdi?
Şapka ve kravatlı koyu lacivert takım elbiseleriyle Tchibo kahve uzmanları Afrika'ya ve Güney Amerika'ya, iyi kahve neredeye yetişiyorsa oraya gittiler. Tüm Almanya sempatik kahve uzmanı W. Pitney'e gülüyor ve onu tanıyordu. Uzun yıllar boyunca Tchibo'nun reklam yüzü olacaktı.
Sürpriz
Tchibo, müşterilerinin mağazaya kadar uzun bir mesafe katetmemeleri için ne yapabilirdi? Taze kavrulmuş veya yerinde öğütülmüş çekirdekler sadece Tchibo kahve noktalarındaki en iyi fırınlarda olurdu – pratik olarak bir çeşit mini mağaza. "Depo mağaza" fikri bu şekilde doğdu, büyük bir başarıydı. 70'lerin başında tüm Almanya'da 2900 depo mağaza mevcuttu.
Çılgın
İnanması güç: saatler, kitaplar, takılar, tabaklar, tenis raketleri, bisikletler… Hepsi bir kahve mağazasında mı? Eşantiyon olarak başlayan şey, yeni bir satış modeli haline geldi: Tchibo tüketim ürünleri! Başarılı oldu. Böylece haftada 9.000 kayak kaskı, 433.000 saat ve 800.000 yemek kitabı satıldı! Böylece, Tchibo genellikle bir haftada, uzman perakendecilerinin bir haftada sattığından daha fazlasını sattı.
Lezzetli
Tchibo, yeni bir lezzet yönelimi keşfetti: yumuşak, mide dostu kahve. Önceden Tchibo Neue Milde olan, Feine Milde, en çok satan ve hala 1 numaralı Tchibo kahvesidir.
Güçlü
1984'te kim Espresso'yu biliyordu? Sadece birkaç İtalyan hayranı. Tchibo ilk önce bu trendi anladı ve "Picco"yu tanıttı. Güçlü bir Espresso ve patentli bir kahve makinesi. İlk yıl 200.000 makine satıldı.
Ah, ne kadar güzel!
Tchibo her zaman en iyi kahve tedarikçisi olmayı hedeflemiştir; ancak bunu müşterilerine nasıl gösterebilirdi? Bu yıl tanıtılan ve bugün herkesin bildiği yeni, inandırıcı bir marka ile.
Seçim
Afrika'dan, Güney Amerika'dan veya Brezilya'dan gelen bir kahvenin tadı nasıl olur? Bu kahveleri karıştırınca nasıl bir tat verir? Artık Tchibo mağazalarında müşteriler kendi kahve karışımlarını oluşturabiliyordu – Tchibo'nun kadın çalışanları tarafından güzelce hazırlanırdı. Müşteriler heyecanla sahip olabilirdi.
Değişim
Tamamen beklenmedik bir şekilde 1989'da Berlin Duvarı yıkıldı. Tchibo Doğu'da tam gücüyle çalışmaya başladı. Tchibo çalışanları harika bir iş çıkarıyordu. Büyük cesaretle ve çokça doğaçlama ile, eski GDR'ye ve Polonya, Çek Cumhuriyeti, Macaristan gibi daha birçok ülkeye gitti. Herhangi bir konsept yoktu; ancak muazzam bir coşku vardı. Bugün Tchibo birçok ülkede pazar lideridir.
Online
Tchibo, on yıllardır kahve ve tüketim ürünlerini müşteriye nasıl doğrudan göndereceğini bilir. 1997’de Amazon internetteki başarı yolunu başlattı. Aynı yıl içinde Tchibo da internet mağazasına başladı. Doğrudan satış hakkında bildikleri yardımcı oldu.
Ulaşılabilir
Cep telefonları yeni trend olmuştur. Tchibo bu alandaki ilklerden biridir. Standard mobil tarife, müşteriler tarafından iyi karşılanmaktadır.
Kompakt
Tek dokunuşla iyi, taze kahve - kolay ve basit. Tchibo bunu mümkün kıldı! Cafissimo ile Tchibo ilk üç kademeli basınç sistemine sahip olan kapsül sistemini piyasaya sürdü: Crema, Espresso ve filtre kahve.
Komşu
Artık Tchibo Privat Card vardı. Sadık müşteriler için iyi kampanyaları olan bir bonus programı. Bugün ismi "Tchibo Card" olmuştur. Neredeyse 7 milyon müşteri katılmıştır. Bu gerçek bir güvendir.
Sürdürülebilir
Tchibo, tedarikçilerine kahve ve tüketim ürünleri alanlarında büyük bir teşekkür borçludur. Tchibo'nun ortaklarının yaşam koşullarını iyileştirmek adına çok çalışması gerektiği açıkça bellidir. Tutarlı ve doğrulanabilir olan sürdürülebilir ticaret bir vaattir. Tchibo birçok alanda öncüdür. Dünya çapında takip edilir. Sürdürülebilir ticaret ve çevreye saygı, Tchibo aile şirketinin 2006'dan bu yana çalışmalarının merkezinde yer almaktadır. Bunun için Tchibo 2016 Alman Sürdürülebilirlik Ödülü'nü almıştır. Tchibo bu yolda ilerlemekte, ancak yapılacak daha çok şey var.
Minnettarlik
İnişli çıkışlı, çalkantılı geçen 70 yıla dönüp bakıyoruz. Siz değerli müşterilerimize çok teşekkür ederiz, sayenizde bugün yeni bir yola çıkacak güce ve coşkuya sahibiz. Değerli iş birliğimize güveniyoruz. İyi günde, kötü günde hep birlikte.