TCHİBO KAHVE MAMÜLLERİ DAĞITIM VE PAZARLAMA TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ ÇEVRİMİÇİ SATIŞ VE SATIŞ SONRASI DESTEK SÜREÇLERİNE YÖNELİK AYDINLATMA METNİ

1. Veri Sorumlusu

Kişisel verileriniz, veri sorumlusu sıfatıyla İstanbul Ticaret Sicil Müdürlüğü nezdinde 568850-0 sicil numarası ile kayıtlı ve şirket merkezi Barbaros Mah. Lale Sok. No. 2 My Office Binası No. 7 Ataşehir / İstanbul adresinde bulunan Tchibo Kahve Mamülleri Dağıtım ve Pazarlama Ticaret Limited Şirketi (“Şirket”) tarafından 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) hükümleri kapsamında ve işbu Çevrimiçi Satış ve Satış Sonrası Destek Süreçlerine Yönelik Aydınlatma Metni (“Aydınlatma Metni”) çerçevesinde işlenmektedir.

Şirketimiz, gizliliğinize ve kişisel verilerinizin korunmasına ilişkin haklarınıza saygı duymakta ve sizinle güvene dayalı bir ilişki kurmak ve sürdürmek için çalışmaktadır. Bu kapsamda Şirketimiz, kişisel verilerinizi KVKK başta olmak üzere kişisel verilerin korunmasına ilişkin tüm mevzuat hükümlerine uygun şekilde işlemekte, verilerinizin güvenli şekilde barındırılmasını sağlamakta ve olası hukuka aykırı erişimlere karşı gerekli tüm güvenlik tedbirlerini almaktadır. İşbu Aydınlatma Metni ile Şirketimiz çevrimiçi platformlarında Şirketimiz tarafından veya Şirketimizin nam ve hesabına sunulan ürün ve/veya hizmetlere ilişkin satın alım ve/veya satın alım sonrası destek faaliyetleri çerçevesinde toplanan kişisel verilerinizin hangi kapsamda işlendiği açıklanmaktadır.

2. Kişisel Verilerinizin Toplanma Yöntemleri

Kişisel verileriniz, Şirketimiz tarafından tamamen veya kısmen otomatik olan ya da herhangi bir veri kayıt sisteminin parçası olmak kaydıyla otomatik olmayan yollarla, elektronik ve/veya fiziki ortamlardan https://www.tchibo.com.tr/ başta olmak üzere Şirketimizin internet siteleri, matbu formlar ve anketler, Şirketimizin mobil uygulamaları, müşteri hizmetleri, e-posta, telefon, faks, kargo / posta, talep / şikayet platformları, yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile diğer ilgili 3. kişilere ait entegre sistemler (örn. çevrimiçi pazar yerleri) ile bunlara ileride eklenebilecek sair yöntemler (kanallar) vasıtasıyla toplanmaktadır.

3. İşlenen Kişisel Veri Kategorileriniz ile Kişisel Verilerinizin İşlenmesinin Amaçları ve Hukuki Sebepleri

Ürün ve/veya hizmet satış yönetimi; satış sonrası destek hizmetleri yönetimi (örn. doğrudan Şirketimiz ve/veya yetkili servisler ve ürün / hizmet temin edilen firmalar vasıtasıyla ürün değişikliği / iadesi, bakım / onarım, teslimat, garanti); fatura tanzimi / tadili / iptali, ödeme ve tahsilat ile diğer muhasebe ve finans işlemleri; müşteri ilişkileri ve memnuniyeti yönetimi; talep ve/veya şikayet yönetimi; saklama ve arşiv yönetimi; yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesi ve zorunlu yasal bildirimlerin yapılması da dahil hukuk ve danışmanlık işleri yönetimi; bilgi güvenliği yönetimi; ürün / hizmet / süreç iyileştirme de dahil kalite standartları yönetimi; topluluk şirketlerimizin ve hissedarlarımızın global politika ve prosedürlerine uyum kapsamında iletişim, denetim ve raporlama yönetimi ve denetim ve iç denetim yönetimi süreçleri kapsamında işlenen kişisel veri kategorileriniz ile kişisel verilerinizin işlenmesinin amaçları ve hukuki sebepleri aşağıda detaylı şekilde açıklanmaktadır.

Kişisel Veri Kategorisi: Finans Verisi

Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları ve İşlemenin Hukuki Sebepleri

Bu kategorideki verileriniz, KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (a) bendi uyarınca kanunlarda açıkça öngörülmesi, (c) bendi uyarınca bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması kişisel veri işleme şartları (hukuki sebepleri) kapsamında ve aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:

  • Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi

  • Finans Ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi

  • Hukuk İşlerinin Takibi Ve Yürütülmesi

  • İç Denetim / Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi

  • Lojistik Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Talep / Şikayetlerin Takibi

  • Tedarik Zinciri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi

Kişisel Veri Kategorisi: Görsel ve İşitsel Veri (Yalnızca satış ve satış sonrası süreçleri kapsamında müşteri hizmetleri üzerinden iletişime geçmeniz halinde işlenmektedir.)

Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları ve İşlemenin Hukuki Sebepleri

Bu kategorideki verileriniz, KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması kişisel veri işleme şartları (hukuki sebepleri) kapsamında ve aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:

  • Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Hukuk İşlerinin Takibi Ve Yürütülmesi

  • İç Denetim / Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi

  • Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi

  • Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Talep / Şikayetlerin Takibi

  • Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi

Kişisel Veri Kategorisi: Hukuki İşlem Verisi

Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları ve İşlemenin Hukuki Sebepleri

Bu kategorideki verileriniz, KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması kişisel veri işleme şartları (hukuki sebepleri) kapsamında ve aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:

  • Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi

  • Hukuk İşlerinin Takibi Ve Yürütülmesi

  • İç Denetim / Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi

Kişisel Veri Kategorisi: İletişim Verisi

Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları ve İşlemenin Hukuki Sebepleri

Bu kategorideki verileriniz, KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (a) bendi uyarınca kanunlarda açıkça öngörülmesi, (c) bendi uyarınca bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması kişisel veri işleme şartları (hukuki sebepleri) kapsamında ve aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:

  • Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi

  • Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi

  • Hukuk İşlerinin Takibi Ve Yürütülmesi

  • İç Denetim / Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi

  • İş Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Önerilerin Alınması Ve Değerlendirilmesi

  • İş Sürekliliğinin Sağlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Lojistik Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi

  • Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Talep / Şikayetlerin Takibi

  • Taşınır Mal Ve Kaynakların Güvenliğinin Temini

  • Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi

Kişisel Veri Kategorisi: İşlem Güvenliği Verisi

Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları ve İşlemenin Hukuki Sebepleri

Bu kategorideki verileriniz, KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (c) bendi uyarınca bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması kişisel veri işleme şartları (hukuki sebepleri) kapsamında ve aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:

  • Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi

  • İç Denetim / Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Talep / Şikayetlerin Takibi

  • Veri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini

  • Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi

Kişisel Veri Kategorisi: Kimlik Verisi

Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları ve İşlemenin Hukuki Sebepleri

Bu kategorideki verileriniz, KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (a) bendi uyarınca kanunlarda açıkça öngörülmesi, (c) bendi uyarınca bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması kişisel veri işleme şartları (hukuki sebepleri) kapsamında ve aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:

  • Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi

  • Finans Ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi

  • Hukuk İşlerinin Takibi Ve Yürütülmesi

  • İç Denetim / Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi

  • İş Sürekliliğinin Sağlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Lojistik Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi

  • Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Talep / Şikayetlerin Takibi

  • Taşınır Mal Ve Kaynakların Güvenliğinin Temini

  • Tedarik Zinciri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi

Kişisel Veri Kategorisi: Müşteri İşlem Verisi

Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları ve İşlemenin Hukuki Sebepleri

Bu kategorideki verileriniz, KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (c) bendi uyarınca bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması kişisel veri işleme şartları (hukuki sebepleri) kapsamında ve aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:

  • Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi

  • Finans Ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi

  • Hukuk İşlerinin Takibi Ve Yürütülmesi

  • İç Denetim / Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi

  • İş Sürekliliğinin Sağlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Lojistik Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi

  • Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Talep / Şikayetlerin Takibi

  • Taşınır Mal Ve Kaynakların Güvenliğinin Temini

  • Tedarik Zinciri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi

Kişisel Veri Kategorisi: Talep / Şikayet Verisi

Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları ve İşlemenin Hukuki Sebepleri

Bu kategorideki verileriniz, KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (c) bendi uyarınca bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması, (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması ve (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması kişisel veri işleme şartları (hukuki sebepleri) kapsamında ve aşağıdaki amaçlarla işlenmektedir:

  • Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi

  • Hukuk İşlerinin Takibi Ve Yürütülmesi

  • İç Denetim / Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi

  • İş Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Önerilerin Alınması Ve Değerlendirilmesi

  • Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi

  • Mal / Hizmet Üretim Ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi

  • Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi

  • Saklama Ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi

  • Talep / Şikayetlerin Takibi

  • Yetkili Kişi, Kurum Ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi

4. Kişisel Verilerinizin Paylaşılması / Aktarılması

Yukarıda belirtilen her bir kişisel veri kategorisi kapsamında işlenen kişisel verileriniz, aşağıdaki tabloda belirtilen amaçlarla ve KVKK’nın 8’inci ve 9’uncu madde hükümlerine istinaden kişisel veri işleme şartlarına dayalı olarak aşağıdaki alıcı grupları ile paylaşılabilecektir ve/veya söz konusu gruplara aktarılabilecektir:

  1. Alıcı Grubu:Hizmet sağlayıcı olarak hareket eden topluluk şirketlerimizin de dahil olduğu yurt içinde ve/veya yurt dışında yerleşik tedarikçiler (örn. ihtiyari denetim, fiziki depolama, nakliye, müşteri hizmetleri, bilişim teknolojileri ve veri barındırma hizmet sağlayıcıları)

    1. Aktarım Amaçları: İş faaliyetlerinin yürütülmesi, denetlenmesi ve sürekliliğinin sağlanması kapsamında ürün ve/veya hizmet temin edilmesi.

    2. Kişisel Veri Kategorisi: a. Kimlik b.İletişim c.Talep / Şikayet / Öneri d.Finans e.Görsel ve İşitsel f.Müşteri İşlem g.Hukuki İşlem h.İşlem Güvenliği

    3. Aktarımın Hukuki Sebebi:KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması

  2. Alıcı Grubu: Yurt içinde yerleşik avukatlar ve avukatlık ortaklıkları

    1. Aktarım Amaçları: Şirketimizin taraf olduğu ve/veya ilişkili olduğu olası uyuşmazlık işlemlerinde Şirketimiz haklarının ve menfaatlerinin tesisi ve korunması dahil hukuk ve danışmanlık işlerinin yürütülmesi kapsamında hizmet temin edilmesi

    2. Kişisel Veri Kategorisi: a. Kimlik b.İletişim c.Talep / Şikayet / Öneri d.Finans e.Görsel ve İşitsel f.Müşteri İşlem g.Hukuki İşlem h.İşlem Güvenliği

    3. Aktarımın Hukuki Sebebi: KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması. KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması

  3. Alıcı Grubu: Yurt içinde yerleşik bağımsız denetim hizmeti veren kişi ve/veya kuruluşlar

    1. Aktarım Amaçları:Şirketimizin bağımsız denetime ilişkin hukuki yükümlülüklerinin yerine getirilmesi kapsamında hizmet temin edilmesi

    2. Kişisel Veri Kategorisi: a. Kimlik b.İletişim c.Talep / Şikayet / Öneri d.Finans e.Görsel ve İşitsel f.Müşteri İşlem g.Hukuki İşlem

    3. Aktarımın Hukuki Sebebi:KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması

  4. Alıcı Grubu: Yurt içinde yerleşik yeminli mali müşavirler

    1. Aktarım Amaçları:Şirketimizin mali tablolarının doğruluğunun onaylanması, vergi beyannamelerinin denetlenmesi ile sair finans ve muhasebe alanlarında danışmanlık hizmeti alınması

    2. Kişisel Veri Kategorisi: a. Kimlik b.İletişim c.Finans d.Müşteri İşlem e.Mesleki Deneyim f.Hukuki İşlem

    3. Aktarımın Hukuki Sebebi:KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması. KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması

  5. Alıcı Grubu:Yurt içinde yerleşik bankalara, ödeme kuruluşları ve ödeme sistemleri kuruluşları

    1. Aktarım Amaçları:Ürünlere / hizmetlere ilişkin ödeme, iade ve/veya değişim işlemlerinin yürütülmesi kapsamında hizmet temin edilmesi

    2. Kişisel Veri Kategorisi: a. Kimlik b.Finans c.Müşteri İşlem

    3. Aktarımın Hukuki Sebebi:KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması. KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması

  6. Alıcı Grubu:Yurt içinde yerleşik iş ortakları (örn. anlaşmalı bayiler, zincir mağazalar ve yetkili servisler)

    1. Aktarım Amaçları:Şirket faaliyetlerinin yürütülmesi, iş sürekliliğinin sağlanması ve iş birliklerinin kurulması kapsamında hizmet temin edilmesi

    2. Kişisel Veri Kategorisi: a. Kimlik b.İletişim c.Talep / Şikayet / Öneri d.Müşteri İşlem

    3. Aktarımın Hukuki Sebebi:KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (f) bendi uyarınca ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması

  7. Alıcı Grubu:Yurt içinde yerleşik yetkili kamu kurum ve kuruluşları (örn. mahkemeler, bakanlıklar)

    1. Aktarım Amaçları:Şirketimizin hukuki yükümlüklerinin yerine getirilmesi ile hukuk işlerinin takibi kapsamında bilgi / belge paylaşımlarının yapılması

    2. Kişisel Veri Kategorisi: a. Kimlik b.İletişim c.Talep / Şikayet / Öneri d.Finans e.Görsel ve İşitsel f.Müşteri İşlem g.Hukuki İşlem h.İşlem Güvenliği

    3. Aktarımın Hukuki Sebebi:KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (ç) bendi uyarınca veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması.KVKK’nın 5’inci maddesinin 2’nci fıkrasının (e) bendi uyarınca bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması

5. Kişisel Verilerinizin İşlenme Süresi

Şirket faaliyetlerimiz sırasında elde edilen kişisel verileriniz, başta Anayasa olmak üzere KVKK, Kişisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi veya Anonim Hale Getirilmesi Hakkında Yönetmelik ve diğer ilgili mevzuat hükümlerine uygun şekilde hazırlanan Şirketimizin saklama ve imhaya ilişkin politika ve prosedürlerinde belirtilen genel prensipler ve düzenlemelere uygun şekilde saklanmakta ve imha edilmektedir.

Bu kapsamda kişisel verileriniz, yukarıda yer alan kişisel veri işleme şartlarının tamamının ortadan kalkması halinde imha edilecektir. Kişisel verileriniz bu doğrultuda, süreç özelinde ilgili yasal zaman aşım süreleri boyunca işlenmeye devam edecektir. Kişisel verilerinizin imha edilmesine ilişkin talepleriniz bakımından, işbu Aydınlatma Metni’nin 6’ncı bölümünü incelemenizi rica ederiz.

6. KVKK Kapsamında Haklarınız

Kişisel veri sahibi olarak KVKK’nın 11’inci maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz:

  • Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,

  • Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

  • Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

  • Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

  • KVKK ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerinizin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda ve kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde yapılan işlemlerin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

  • İşlenen verilerinizin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

  • Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme.

Yukarıda belirtilen haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ hükümlerine uygun şekilde (yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza veya Şirketimize daha önce bildirmiş olduğunuz ve sistemlerimizde kayıtlı olan e-posta adresiniz üzerinden elektronik olarak Şirketimizin gerçek hak sahibi olduğunuzun tespitini gerçekleştirebilmesi amacıyla kimliğinizi doğrulayan bilgilerle / belgelerle* (T.C. kimlik numarası veya diğer ülke vatandaşları için pasaport numarası, tebligata esas yerleşim yeri adresi / iş yeri adresi, cep telefonu / telefon / faks numarası, e-posta adresi vb.) birlikte) buradan ulaşabileceğiniz İlgili Kişi Başvuru Formu’nu doldurarak yahut yukarıda açıklanan ve ilgili mevzuatta düzenlenen usul ve esasa uygun şekilde veri sorumlusuna ait İlgili Kişi Başvuru Formu’nda belirtilen kanallardan Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç 30 (otuz) gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.

Söz konusu belgeler kapsamında herhangi bir özel nitelikli kişisel veriye (örn. din bilgisi veya kan grubu bilgisi) yer verilmemesi gerektiğini hatırlatmak isteriz.