Tchibo tam otomatik kahve makineleri
Esperto tam otomatik kahve makineniz hakkında soracaklarınız mı var? Kullanım, ayarlama, temizleme, kireç çözme ve sorun gidermeyle ilgili faydalı önerilere buradan ulaşabilirsiniz. Sık sorulan soruların yanı sıra faydalı video talimatlarını da burada bulabilirsiniz.
Esperto modelleri
Sık sorulan sorular – FAQ
Kullanım için sorular
Öğütülmüş kahve ile de doldurabilir miyim?
İki farklı çekirdek ile doldurabilir miyim?
Nasıl hem Espresso hem Caffè Crema hazırlayabilirim – sadece bir tane çekirdek haznesi mi var?
Tam otomatik makinelerle hangi çekirdekleri hazırlayabilirim?
Tchibo kahveleri için mükemmel şekilde ayarlanmış" ne anlama gelir?
Tam otomatik makine sütlü kahve çeşitlerini de hazırlayabilir mi?
Süt köpürtme kolunu durdurabilir miyim?
Süt köpürtme kolundan çıkan su ile fincanımı ısıtabilir miyim?
Tam otomatik makineyle ilgili teknik bilgileri nerede bulabilirim?
Diğer tam otomatik makinelere kıyasla nasıl daha düşük fiyatlı olabiliyor?
Temizleme & kireç çözme hakkında sorular
Demleme grubunu ne sıklıkta temizlemeliyim?
Tam otomatik makinelerde ne sıklıkta kireç çözme işlemi yapmalıyım?
Ayarlama ve sorun giderme soruları
Kahve yeterince sıcak değil. Ne yapabilirim?
Kahvenin tadı çok hafif. Ne yapabilirim?
Makine açıldığında durulama yapıyor. Ne yapabilirim?
Kahve, kahve çıkışından çok yavaş şekilde akıyor. Ne yapabilirim?
Makinenin ısınması alışılmışın dışında uzun sürüyor / Kahve veya sıcak su çok az miktarda akıyor. Ne yapabilirim?
Makinem bekleme modundayken neden otomatik olarak kapanıyor? Aktif zaman penceresini nasıl değiştirebilirim?
Çekirdek haznesi boş göründüğü halde, çekirdek doldurma uyarısı neden görünmüyor?
Demleme grubunun yanında az miktarda öğütülmüş kahve dökülüyor. Bu normal mi?
Su tankı boşalınca hiçbir uyarı almıyorum. Nedeni ne olabilir?
Posa haznesini boşalttım, ama "posa haznesi dolu" sembolü hala yanıp sönmeye devam ediyor. Nedeni ne olabilir?
Açtıktan sonra makine durulama yapmıyor ve tüm sembollerin ışığı doğru yanmasına rağmen çalıştırılamıyor.
Süt köpüğünün hacmi çok az veya köpürtme çok uzun sürüyor.
Sıcak su verirken, köpürtme kolundan sıcak su gelmeden önce büyük miktarda buhar çıkıyor.
Tam otomatik makinenin garanti süresi nedir?
Esperto Caffè makinem hakkında şikayette bulunmak veya tamir için göndermek istiyorum. Nasıl yapabilirim?
Makinem sorunsuz şekilde çalışıyor, ancak sonuçtan memnun değilim. Ne yapabilirim?
Yanıtını alamadığınız bir sorunuz var mı?
Diğer bilgileri makinenizin kullanma kılavuzunda bulabilirsiniz.
Bunun dışında başka bir sorunuz varsa,
Tchibo müşteri hizmetleri hattına (ücretsiz) başvurabilirsiniz:
Tel. 444 28 26
Pazartesi - Pazar 09:00 - 19:00