Şikayet & Garanti

Cafissimo Kahve Makineleri, Tchibo markalı elektronik ürünler

Satın almış olduğunuz ürününüze ait kullanım kılavuzunda, ihtiyacınız olan teknik destek için ipuçlarını bulabilirsiniz. Daha fazla bilgi almak için 444 28 26 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetleri’ne ulaşabilirsiniz.

Elektronik ürününüz kırık ya da hasarlı mı?

Size hızlıca yardım edebilmemiz için lütfen Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Telefon numarası: 444 2 826 (Tchibo Müşteri Hizmetleri haftanın 7 günü 09.00 – 19.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.)

E-Mail: servis@tchibo.com.tr

Garantinin bir parçası olarak , aşağıda belirtilen konular ile ilgili size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.

  • Ürün kullanımı ya da kurulumu ile ilgili destek

  • Onarım

  • Teknik kontrollerin ardından, gerekli görüldüğü takdirde değişim ya da iade onayı

  • Yedek parça temini (Detaylı bilgi için 444 2 826 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenizi rica ederiz.)

Garanti kapsamı haricinde kalan durumlar için, onarım ve yedek parça temininin ücretli olduğunu belirtmek isteriz. Ücretlendirme konusunda detaylı bilgi için 444 2 826 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

Yedek Parça, Aksesuar ve Sarf Malzeme İhtiyaçları

  • Yedek parça: örneğin Cafissimo su tankı

  • Aksesuar: örneğin yedek batarya

  • Sarf malzeme: örneğin yedek piller

Ürüne ait yedek parça temininin mümkün olup olmadığına dair bilgi almak için 444 2 826 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenizi rica ederiz. Garanti kapsamında olmayan yedek parça teslimatının ücretli olduğunu hatırlatmak isteriz. Daha detaylı bilgi almak için Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmekten çekinmeyin.

Elektronik Olmayan Ürünlere Ait Şikayetler

Örnek: Uyku takımları, bahçe mobilyaları, mutfak gereçleri, vb

Size hızlıca yardım edebilmemiz için lütfen Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçin.

Telefon numarası: 444 2 826 (Tchibo Müşteri Hizmetleri haftanın 7 günü 09.00 – 19.00 saatleri arasında hizmet vermektedir.)

E-Mail: servis@tchibo.com.tr

İş birliği yaptığımız diğer firmalardan Tchibo ürünlerini almanız durumunda şikayetleriniz için ilgili firmalar ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

*tchibo.com.tr ya da Telefon ile Sipariş Hattı üzerinden almış olduğunuz mobilya ya da büyük hacimli ürünler ile ilgili şikayetleriniz için sadece Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçmenizi rica ederiz.

Detaylı bilgi ve gönderim adresi için 444 2 826 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

  • Gerekli parçaları sabitleyin

  • Kargoda zarar görmemesi için ürünü paketleyin

  • Faturanızı ürün paketine ekleyin