İade & Değişim

Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan satın almış olduğunuz ürünleri teslim aldıktan sonra iade edebilir ya da renk, beden ve aynı ürün ile değişimini talep edebilirsiniz. Ürünlerin iade ve değişimi için belirtilen yasal süre 14 gündür ancak bir Tchibo Müşterisi olarak, Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan satın aldığınız ürününüzü tekrar satılabilir özelliğini yitirmemiş olması kaydıyla teslimat tarihinden itibaren toplam 90 gün içerisinde faturanız ile iade edebilir ya da değiştirebilirsiniz. İade ve değişim işlemleriniz, “Mesafeli Satış Sözleşmesi”nde yer alan Madde 13’deki “Cayma Hakkı” ve Madde 14’deki “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” şartlarına uygun olmalıdır. (bkz. Tchibo.com.tr – Mesafeli Satış Sözleşmesi). Alt iç giyim, kişisel kullanıma özel ürünler, kahve ve gıda ürünlerinin iadesi Cayma Hakkı süresince yapılmamaktadır.Evcil hayvan ürünlerinde evcil hayvanın teması halinde hijyen nedeniyle iade ve değişim yapılmamaktadır. Aynı zamanda tüketici tarafından ambalajının açılmış olması halinde, ses veya görüntü kayıtlarına, yazılım programlarına, bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler ve kitap ürünlerinin de iade işlemleri Cayma Hakkı sürecinde yapılamamaktadır.
  • Mobilya haricinde iade etmek ya da değişim yapmak istediğiniz ürünleri sadece Yurtiçi Kargo ile müşterilerimize özel Tchibo İade Kodu aracılığı ile adres vermeden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Yurtiçi Kargo ile iade gönderimlerinizi iş günleri 09.00-18.00, hafta sonu(Cumartesi) 09.00-13.00 saatleri arasında ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.Yurtiçi Kargo Tchibo Müşteri İade Kodu: 232 727 382
  • Mobilya sevkiyat, iade ve değişimleri Horoz Lojistik ile yapılmaktadır. Mobilya ürününüze ait iade ya da değişim talebiniz için 444 2 826 numaralı hattan Tchibo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Haftanın 7 günü 09.00 – 19.00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.
İşbirliği yaptığımız diğer firmalardan Tchibo ürünlerini almanız durumunda, ilgili firmanın iade ve değişim koşulları uygulanır. İade süresinin sona ermesinden sonra, ürünün bir kusuru bulunuyorsa, garanti süresince, haklarınız devam eder. Lütfen işbirliği yaptığımız diğer firmaların farklı iade ve değişim süreçleri olduğunu unutmayın. Talepleriniz için ilgili firmalar ile iletişime geçmenizi rica ederiz.
Kargo ile İade
  • İrsaliye veya e-fatura çıktınızın alt kısmında bulunan iade bölümündeki bilgileri doldurunuz ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içine koyunuz.
  • "Mobilya ürünleri haricinde iade etmek istediğiniz ürünleri sadece Yurtiçi Kargo ile müşterilerimize özel , Tchibo İade Kodu aracılığı ile adres vermeden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Yurtiçi Kargo Tchibo Müşteri İade Kodu : 232 727 382.
  • Yurtiçi Kargo rezervasyonlarınız için 444 99 99’u arayarak randevu alabilirsiniz
  • Yurtiçi Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmaz.
  • Gönderinizin kargo firması tarafından teslim alınabilmesi için mutlaka güvenli taşınabilecek şekilde paketlenmiş olması gerekmektedir.
  • Mobilya ürününüze ait iade talebiniz için 444 2 826 numaralı hattan Tchibo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Mobilya sevkiyat ve iadeleri Horoz Lojistik ile yapılmaktadır.
  • İade ürününüz depomuza ulaştıktan sonra, talebiniz ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve değerlendirilecektir.
  • Set halinde satılan her ürünün iadesi set halinde olmalıdır.Parça şeklinde iade alınamamaktadır.
  • Yukarıda belirtilen şartlara uygun olması halinde iade işleminize ait ücret iadeniz yasal süre olan 10 gün içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu süre Tchibo'nun iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.
  • Ayrıca tercihiniz doğrultusunda; Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan satın almış olduğunuz ürünlere ait iade işleminizi size en yakın mağazamızdan da gerçekleştirebilirsiniz. Cayma Hakkı kullanılamayan ürünler (bkz. Tchibo.com.tr – Mesafeli Satış Sözleşmesi) ve mobilya ürünlerinin iadesi mağazalarımızda gerçekleştirilememektedir.
  • Değişim koşullarına uygun olan ürününüzün renk ve beden değişimini yapmak istediğiniz takdirde kargo aracılığıyla depomuza gönderebilirsiniz. Faturanızın altında yer alan iade nedeni alanına değişimini yapmak istediğiniz ürün kodu ve değişim nedenini yazınız ve faturanızı mutlaka göndereceğiniz paketin içine koyunuz. Değişimi istenilen ürünün beden, renk ve birebir değişimi yapılmaktadır. Başka bir ürünle değişim yapılmamaktadır.Yurtiçi Kargo ile değişim gönderimlerinizi iş günleri 09.00-18.00, hafta sonu(Cumartesi) 09.00-13.00 saatleri arasında ücretsiz olarak gönderebilirsiniz. Mobilya değişim talebiniz için 444 2 826 numaralı hattan Tchibo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Haftanın 7 günü 09:00 – 19:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.
  • "Mobilya ürünleri haricinde değişim yapmak istediğiniz ürünleri sadece Yurtiçi Kargo ile müşterilerimize özel , Tchibo İade Kodu aracılığı ile adres vermeden ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.Yurtiçi Kargo Tchibo Müşteri İade Kodu : 232 727 382.
  • Yurtiçi Kargo rezervasyonlarınız için 444 99 99’u arayarak randevu alabilirsiniz
  • Yurtiçi Kargo dışındaki firmalarla yaptığınız gönderilerde ödeme sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde gönderi teslim alınmaz.
  • Gönderinizin kargo firması tarafından teslim alınabilmesi için mutlaka güvenli taşınabilecek şekilde paketlenmiş olması gerekmektedir.
  • Mobilya ürününüze ait değişim talebiniz için 444 2 826 numaralı hattan Tchibo Müşteri Hizmetleri'ni arayarak nakliye kaydı oluşturabilirsiniz. Mobilya sevkiyat ve değişimleri Horoz Lojistik ile yapılmaktadır.
  • Set halinde satılan her ürünün değişimi set halinde olmalıdır.Parça şeklinde değişim yapılamamaktadır.
  • Değişim ürününüz depomuza ulaştıktan sonra, talebiniz ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve değerlendirilecektir.
  • Yukarıda belirtilen şartlara uygun olması halinde değişim işleminiz 10 gün içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu süre Tchibo'nun değişim talep ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.
  • Değişim talep ettiğiniz ürünün stoklarımızda bulunmaması durumunda Tchibo Müşteri Hizmetleri sizinle iletişime geçecektir.
  • Ayrıca tercihiniz doğrultusunda; Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan satın almış olduğunuz ürünlere ait değişim işleminizi size en yakın mağazamızdan da gerçekleştirebilirsiniz. Cayma Hakkı Kullanılamayan ürünler (bkz. Tchibo.com.tr – Mesafeli Satış Sözleşmesi) ve mobilya ürünlerinin değişim mağazalarımızda gerçekleştirilememektedir.
  • Tercihiniz doğrultusunda; tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan satın almış olduğunuz ürünlere ait iade işleminizi, iade koşullarına uygun olması durumunda, e-fatura çıktısı ile size en yakın mağazamızdan da gerçekleştirebilirsiniz.Cayma Hakkı Kullanılamayan ürünler (bkz. Tchibo.com.tr – Mesafeli Satış Sözleşmesi) ve mobilya ürünlerinin iadesi mağazalarımızda gerçekleştirilememektedir.
İade ürününüz depomuza ulaştıktan sonra, talebiniz ilgili ekibimiz tarafından hızlı ve doğru bir şekilde incelenecek ve değerlendirilecektir.
  • Değerlendirme sonucuna göre iadenizin kabul edilmesi durumunda, iade süreci tarafımızca başlatılacaktır.
  • Para iadeniz, alışverişinizi tamamladığınız ödeme yöntemine göre gerçekleştirilecektir.
  • Para iade onayınızın gerçekleştirilmesinin ardından, sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize, iade işleminizin tamamlandığına dair bir bilgilendirme maili iletilecektir.
  • Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan kredi kartı ile taksitli olarak satın almış olduğunuz siparişinize ait ürün para iade işlemlerinde iade tutarının tamamı, alışveriş yapmış olduğunuz kredi kartınıza tarafımızdan tek seferde ödenir.
  • İlgili banka, iade tutarını kredi kartınıza her ay taksitlendirerek yatırır. Detaylı bilgi için bankanız ile iletişime geçebilirsiniz.
  • Kapıda Nakit Ödeme ve Kapıda Kredi Kartı ile Tek Çekim yöntemleri ile sipariş vermiş olduğunuz ürünleri iade etmek isterseniz, ürünü kargoya teslim ettikten sonra 444 2 826 numaralı Tchibo Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak para iadenizin yapılacağı IBAN numaranızı ve banka hesap bilgilerinizi iletmeniz gereklidir. Haftanın 7 günü 09:00 – 19:00 saatleri arasında bize ulaşabilirsiniz.
  • Mutlaka sipariş ve IBAN sahibi aynı olmalıdır.
  • İlgili iade tutarları iade girişlerini takip eden Pazartesi ve Perşembe günleri EFT yöntemi ile banka hesaplarına gönderilmektedir.
  • Kapıda ödeme ile verilen siparişlerde 49,99 TL tutarında "Kapıda ödeme hizmet bedeli"alınmaktadır. Bu hizmet bedelinin iadesi yapılmamaktadır.
  • İade ve değişim işlemleri faturasız olarak gerçekleştirilememektedir.
  • Tchibo.com.tr ve telefon ile sipariş hattımızdan vermiş olduğunuz siparişinize ait faturanızı kaybetmeniz durumunda 444 2 826 numaralı hattan Tchibo Müşteri Hizmetleri’ni arayarak siparişinize ait faturanızı talep edebilirsiniz.
  • Sistemimizde kayıtlı olan e-posta adresinize faturanız en kısa sürede gönderilecektir.
  • İade ve değişim talebinizin gerekli koşulları sağlamaması durumunda (bkz. Tchibo.com.tr – Mesafeli Satış Sözleşmesi), talebiniz tarafımızca kabul edilmeyerek, tekrar sipariş sahibine gönderilecektir.
  • Konu ile ilgili bilgi almak isterseniz 444 28 26 numaralı telefondan Tchibo Müşteri Hizmetlerine ulaşabilirsiniz.
  • Mağazadan alınan ürünlere ait iadeler 90 gün içerisinde faturasıyla birlikte iade nedeni de belirtilerek yukarıdaki iade koşullarına uygun olarak herhangi bir mağazadan yapılabilir.
  • Mağazadan alınan ürünün iadesi sadece mağazalarda yapılabilir.
  • Mağaza listesine bu linkten ulaşabilirsiniz: www.tchibo.com.tr/filialfinder
  • Mağazalarımızdan kredi kartı ile ödemesi tamamlanan alışverişlerin iade işlemleri,fatura ve slip üzerinde yer alan referans numarası aracılığı ile tamamlanmaktadır. Slip üzerinde yer alan referans numarası 12 haneli olup, ilgili numaraya ulaşılamaması durumunda bankanız ile iletişime geçmenizi rica ederiz.